loading...
دانلود آهنگ شاد
بازدید : 251 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود تیتراژ پایانی سریال برادر با خوانندگی محمد علیزاده

ترانه این اثر را مهرزاد امیرخانی سروده است و معین راهبر این آهنگ را تنظیم کرده است.

دانلود تیتراژ سریال برادر

 

سریال برادر به کارگردانی جواد افشار در ایام رمضان 95 از شبکه دو پخش میگردد.

دانلود مستقیم / Download

متن آهنگ برادر

بدون تو چیا کشیدم من
خوشی ولی خوشی ندیدم من
تو اول مسیر خوشبختی
ته دنیا رسیدم من

بدون من سرت چقدر گرمه
کی حال این روزامو میفهمه
قبول دارم گناه نگردی تو کار دنیای بی رحمه

زمونه عمر مارو میگیره
برادر از برادرش سیره

تو دیر رسیدی خیلی دیره
به خاطر تو هرکاری کردم

تو رو خدا بزار برگردم
خودت بیا دورت بگردم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اهنگ شاد,دانلود آهنگ شاد ایرانی,اهنگ شاد 93,اهنگ مجلسی شاد عروسی 1393,دانلود اهنگ شاد عروسی,اهنگ شاد 2014,شادترین آهنگ ایرانی,آهنگ شاد سنتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 122
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 194
  • بازدید ماه : 194
  • بازدید سال : 20,423
  • بازدید کلی : 1,188,598